Home » Коментари » Клиент: Така ни мамят в големите хипермаркети с техните „промоции“
Клиент: Така ни мамят в големите хипермаркети с техните "промоции"

Клиент: Така ни мамят в големите хипермаркети с техните „промоции“

Искам да дам гласност как ни мамят в големите супер- и хипермаркети с техните „промоции“. Така читател на Plovdiv24.bg започва сигнала си до медията.

Нека узнаем сега за какво по-точно става въпрос:

„В случая става дума за „Билла“ Кърджали, където в брошурата е обявено бира с намаление от 14/04/2022 до 20/04/2022. Купих на 20/04/2022 няколко бири и когато се прибрах, забелязах, че има нещо странно с вкуса на бирата и когато погледнах, срокът на годност е изтекъл преди 5 дни, т.е. в деня на началото на промоцията.

Така ни мамят в големите хипермаркетиПриемам, че донякъде и грешката е в мен – трябваше да погледна срока на годност. Но вече съм сигурен, че тази държава няма да се оправи, тук е пълна анархия. За съжаление не мога да представя касова бележка, защото я изхвърлих“.

Как ни мамят в Билла

Ето и част от коментарите под поста:

Случи ми се за втори път в различни големи магазини, цената на стоката на етикета на рафта да е една, а на касата да се таксуват на друга цена! Не зная, може да имат право да си определят цена, но мисля, че са длъжни да лепят етикет с цената, която ще е на касата. Иначе за мен, това е подвеждаща информация!

Щом нямаш касова бележка как да ти вярваме,че е истина.Това може да е датата на производство.

Аха, човекът е решил да си прави ПР, лъжейки, че са му пробутали стара бира. Ти сигурно имаш цяла библиотека в къщи с прилежно събрани и подредени касови бележки?!? Впрочем, последната надежда на мошениците-търгаши е във въпроса: Пазите ли бележката? – Не? Тогава как да ви вярваме, че сте пазарували в нашия магазин? Всъщност покупката е лесно установима с един прост преглед на записите от охранителните камери.

Случвало ли Ви се е и на Вас?

Как ще коментираш?
Оцени публикацията
[Общо: 1 Средна оценка: 5]
Сподели новината

About Natiii1997

Твоят коментар